17.50

Hmm... ikväll ska man till Bergaskolan och dricka, utanför alltså ;)
 Madonna var grym, även fast hon inte körde något extra nummer, tyvär, men allt annat var bra! (Bilder kommer, jag har inte orkat)
Så snart ska jag åka till Elzi pelzi och parker moppen, sen ska vi gå och köpa cigg, vodkadricka (smaksatt) och sen typ sitta och mysa tills nio, sen drar vi till kåbo och traffar annat folk :D Skitkul!
Jag skulle ha träffat lollo idag, men det regnade så moppen ville inte starta och allt var fel. 
Fan för vädret!!!! 

Aja, nu ska jag packa lite och sen ge mig ut i regnvädret... 

Puss!!! 


Kommentarer
Postat av: louise såklart

faan för vädret ! jaaaoo !!

2009-08-12 @ 15:55:45
URL: http://wsterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0