ahhh...

hej hej!! nu orkar jag äntligen sätta mig och skriva nånting. Kom hem i torsdags, och igår blev det fest hemma hos mig. Eller, snarare myskrök. Mer i min smak, jag kände "alla" ,vi var 6 pers!! Hahahaha, komiskt? Ja! Vad vi gjorde? 
Vi badade i mitt spabad, som står ute, rökte och drack. :) 
En härlig kväll, tyvär blev nora lite för bakis i morse så hon ville inte vara med! (hmm... fattade ni?) 
Imorgon åker min sötnos på språkresa i 2 hela veckor till España! Jag kommer att sakna henne, men som tur är kommer Elza hem imorrn!!! Tjohoo!! 
tur att jag har mina söta vänner, klara, lisa, elza, krabban... jag känner mig... utstött!!! BUHUUUU

jag kom förresten hem från krabbisch, vi åt popcorn, en kladdkaka (vi var två och åt en hel kladdkaka!!) bär och kollade på tv. Hennes sötnoskatt kom och bet mig för att han blev klappad för MYCKET!! Vem gör nåt sånt? :O 

hihihi 

jaja, nu har jag ingenting mer att skriva... 

puss och godnatt på er 

det här är från vänster: 
jag (som brunett!! :O) viktor och nora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0