dålig uppdatering, jag vet!!

Hej! Idag vill jag hylla någhra saker: 

Jag vill hylla
alla bra affärer som finns i stan, och allt under samma tak!! Det är fräscht och allt är nytt och fint! Var där idag med Elza, Baristas foccatia med kyckling rekomenderas! 


såklart, var kan man hitta ALLT inom ALLT? the pirate bay såklarrt!! min favorit och startsida :D 

där man kan köpa skitbra hudvårds produkter!! och annat som man måste ha.. :D 

det som jag tycker är skit: 

min mobil som jag ska reklamera
den är verkligen urdålig, den hackar och ringer upp sig själv HELA tiden! 

Allt ståhej om Michael Jacksons död, och att han skulle ha blivit mördad av sin läkare.. Tror ni inte att hela hans familj har fått nog? Det räcker väl att han dog, inte helt oväntat, så mycket plast han hade i sig... 
orka det här! 

Och sist: 
Kissies tatuering? 


Först förstorar hon läpparna och vågar inte visa sig än... 
Sen ska hon förstora brösten, och nu en tatuering? 
Aja, tjejen gör som hon vill :) 

Allt för mig, pussar och kramar
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0