ikväll... hihi

hej! ikväll bli det krök! :) Ska bli grymt kul, och jag är pepp! Jag ska snart ner och träffa elza på stan och sen ska vi köpa cigg och mysa tills typ tio, då vi ska träffa massa folk :) Det kommer att bli sjukt kul eftersom att jag har saknat elza fruktansvärt mycket när hon åkte till fiskebäckskil! 
Tillbaka till ikväll.. jag ju som jag gör, och sista bussen hem går 22.00 så mor min kommer nog komma och hämta mig... Jag måste alltså hålla koll på antalet shottar ikväll... Men som altlid ska jag ta det lugnt! Jag är ju faktist ansvarsfull! 

Ja... Idag fick jag information från Rosendal, det handlade väl mest om att jag kommer att trivas såå bra att jag inte ens BEHÖVER tänka på att byta skola. hihi

haha en bild från åre på mig och min bror :) 

Ja! Jag snackade med Nora på msn idag, och hon har det super i spanien, vi har ju snackat på facebook och på sms, men det var roligare att ha en konversation med henne :D jag älskar verkligen den människan...

Jag ska också träffa louise imorr. hon ska äntligen förklara sig och jag hoppas att hon ber om ursäkt och verkligen menar det, och ändrar sig. 

Jaja här kommer lite bilder från åre och övik: 

jag på Neala, underbar!! 

mina älskade kusiner, elis och alvin, säjer man det snabbt så brukar det bli elin och alice

pussar på er!! ta det lugnt ikväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0