imorgon bär det av! :D

Imorgon drar jag, mamma och hennes två kompisar ner till Göteborg och kollar på Madonna!! Det ska bli hur kul som helst, för hennes konserter är ju alltid så häftiga! Missförstå mig inte, jag lyssnar inte på Madonna överhuvudtaget, men mamma ville jättegärna att jag skulle följa med, så det klart man gör! 


Ja, igår hände nästan ingenting förutom Timbuktus gratiskonsert på vaksalatorg. Han är sjukt bra live! Man kunde inte säja någon del han skulle kunna gjort bättre!  
Han var så levande och det syntes verkligen att han älskade att stå på scen! :)


Ja, nu ska jag sätta på mig bikini och gå ner till studsmattan och lägga mig och sola... 

Puss och kram 
Flickan vid sjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0