nu vattnas det

Hej igen! Jag har kommit hem från göteborg (i fredags) men jag har inte orkat uppdatera. I göteborg var det sjuktkul, fastän det regnade torsdag + fredag! Men, det gick an ändå. :) Jag är förmodligen den SISTE i hela vida världen som inte har en ipod, men det tog slut igår, jag skaffade ipod!! Det blev en Ipod Classic med 120 gb minne. Den kostade 2300:- på Teknikmagasinet. Man kan kolla på film och lyssna på musik i 120 timmar, värt? :)



Här är en fin bild som jag tog i Göteborg :)

min lilla stumpa, som jag saknar så in i helvete!!!!!!


Ja, sen togs det inga normala bilder :)

Den här videon tillägnas Nora nere i det regniga Göteborg:



Nu ska jag byta spridare så att vårat gräs får rötter nångång!
puss

Kommentarer
Postat av: Noraaa

1.Vad är det med att alla går på det där med spikmatta?

2. JAG har minsann ingen iPod :(

3. Jag saknar dig med sjuuuuukt mycket! Nästan så mycket att det blir lite perverst :O

2009-07-16 @ 18:05:58
Postat av: Camilla

Jag har inte heller någon Ipod, men jag tror att det här tillståndet inte kommer att vara länge till. Jag är lite sugen på en själv förstår du.. :D

2009-07-16 @ 19:08:05
URL: http://camillassommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0