rosendal i höst

oj oj oj, nu börjar skolan närma sig.. okej, det är nästan en hel månad kvar, men jag är ändå helt rastlös. 


inte för att det skulle förvåna någon, men jag kommer att göra bort mig totalt den första veckan, så om ni ser en tjej som hela tiden säjer fel, snubblar, tappar grejer så är det jag... hahaha 

nu ska jag tyvär upp till mitt sommarställe, det ligger vid den underbara (?) staden örnsköldsvik!!! 

det blir party!! nej, det blir tråk och ingen uppdatering... vi har inget internet där uppe...ännu mer party!! :( 

aja, nu ska jag lägga mig, vi ÅKER klockan sju imorrn, annars hade jag varit hos nora med massa tjejer och rökt och haft mysigt, men icke sa nicke!!! 

jag kommer att sakna dig nora (som jag vet läser min blogg) hihi, och jag kanske får åka buss hem tidigare

puss på er, och dö inte utan mig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0