...

Hade ingen bra rubrik :) 
Hej!
Igår var det kaos och man är helt slut idag,hjälpte pappsen att lägga ut bryggan och det var varmt, och jag fick en bränna av mitt linne, inte så snyggt kanske, men varför ingte!!! XD 
Ja, idag händer det så att NORA kommer hem från Peace and love, och jag ska nog ta en sväng förbi henne, jag har inte träffat henne på minst 2 hela veckor, katastrof!! 
Tjaa, i veckan ska jag träffa en av mina gamla bästisar, Rebecka P, och vi ska shoppa  lite och ta en fika på någon uteservering i stan :D
Jaja, nu ska jag steka lite så att man tar vara på vädret riktigt ordentligt!! 

pussar på er!! 
den här videon är den skummaste jag sett, varifrån kommer hon och VARFÖR tar hon av sig kläderna och börjar riva stället? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0