hemma i värmen

Hej bloggen!! Kom hem från nora nyss, hon är ensam hemma och vi satt ute på hennes altan  och tog en cigg och mös. Vi hade jättehärligt i värmen, och när elza hade åkt hem så tog vi två cigg till och kom inte i säng förens seent imorse, men vi kom iallafall upp klockan 9, för att nora skulle jobba... Är det Bara jag som inte fick jobb? 
Här kommer en bild, hmm... jag bjuder på dom här, jag och elza testade fula hattar... Ja, jag vet, kul liv va? 
h&m 

 indiska 
Senare i veckan ska jag ta upp kontakten med en gammal bästis, ganska kul!! Och sen ska jag och nora shoppa upp lite pengar :) En av mina favoritsysselsättningar :) 
nej, nu ska jag slute, jag ska gå ner och bada med pappa och filip. 

Nu ska ni få smaka på en låt med sting i x) 


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0