hemma igen

Åh, nu är man hemma igen och sitter och kollar ut över mälaren och skaris. nu tror ni säkert att jag bor i sunnersta, men icke säjer nicke, det gör jag ej. Hihi
Shoppingen gick suveränt, och jag köpte, 2 linnen från H&M, ett grönt med en papegoja på och ett vanligt vitt, en süper snygg byxdress från Åhléns + ett par vita ganska runda solglasögon, en blush från Make up store, en snygg röd plånbok med MASSOR av fack på Guns väskor och handskar och sen köpte jag lisas present som blev ett showergel som luktade mango, skitfräscht!, och en ickekonstgjord tvättsvamp. Nu ska jag käka lite och sedan dra till camilla och bada och gotta mig i solen. Och förresten sp gick mitt läkarbesök suver'nt, nu ska jag bara ta ett fastande blodprov imorgon på Gottsundasvårdcentral, aj aj aj :) 
Vi får se om det blir någon blogging ikväll, den som väntar på något gott.. 
hmm... jag kanske skulle göra en sån här utvärdering också: 

DAGENS VILL HA: varmt vatten i sjön
DAGENS KLÄDSEL: nytt favvolinne, det gröna från H&M
DAGENS FRISYR: Uppsatt
DAGENS LÅT: Svenne Banan
DAGENS PLANER: BADA!!! 
DAGENS SAKNAD: nora, på peace and love
DAGENS DUMMASTE: en tant som trodde att hon ägde trottoaren... 
DAGENS DROG: MUSIK!!!!
DAGENS KÖP: plånboken! 
DAGENS GODIS: naturgodis <3 mums
DAGENS HUMÖR: glatt som fan! 
DAGENS CITAT: "ja, honom vill jag ha på min tårta"
DAGENS ROLIGASTE: att jag totalt gjorde bort m,ig på H&M!!
(jag på en middag på kreta i augusti!!) :'( 
 
Pussar i massor!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0