lördag

Hallå! Idag är det varmt och jag sitter här ute på min altan och svettas, puh!
Men man ska ju inte klaga eftersom man aldrig vet vad som kommer istället för solen...
Idag får vi besök av mammas kompis Ann med sin man Josef (Uttalas Josuf, vet inte varför men han vill ha det så) och sina  pojkar, Adam och Jakob. Det kommer att bli en jobbig  dag, de är nämligen 4 och 7 år gamla så man vet aldrig vad dom hittar på!
Förra gången de precis åkt hem såg det ut som om någon hade ransakat våran nedervåning... Precis alla olika spel var ute på golvet, alla olika sällskapsspel alla pussel och alla våra pc och tvspel. Vilket jobb det var att stoppa tillbaka allt i sina kartonger igen. Så idag stoppar vi in allt i ett rum och låser!
Det blir lättast så. Men det som alltid är bra, det är att Josef lagar turkisk mat varje gång han är här!!! (Han är från Turkiet) Det är fantastisk god mat!!! Verkligen!

Aja, nu ska jag sluta skriva just nu, det kommer en bild på vad jag har på m,ig osv. senare! Men nu ska jag fortsätta att svettas!
Och jag slutar med ett av mina favoritklipp från NBile City,
Mina damer och herrar, här har ni SUDDEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0