övningskört idag och saknar massa tjejer

host... det var jag som skulle börja blogga igen? hehe men jag ska försöka, det är bara så att jag inte ooorkar xD
okej, HEJ!
Idag var det samhällskunskapsprov, det gick helt okej, det kunde gått bättre. Efter det så gick jag pirre (shirin) och gollum (lisa svärd) till varma gubben och jag berättade om vad som hänt med Ps.
Det är ett kodnamn som nora kom på. Nora ska alltid komma på massa smeknamn på alla killar...
Sen åkte jag hem och degade ett tag tills pappa frågade om vi skulle köra lite och det ville jag!
Jag fick förresten köra audin, det var en upplevelse... nja men det var kul :D
och igår kväll sov jag hos min käre vän nora och hon hade sovmorgon till 10.45 och jag började 08.35 så jag fick gå upp vid halv sjutiden själv :( det var tråkigt, men det var en mysig men ensam morgon.
Nu ska jag kolla på  Gossip Girl och sen gå och lägga mig. Har sovmorgon imorrn, vi slipper matten.
er älskade flicka vid sjön
hahaha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0